Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Khamis, 16 Mei 2013 | 7:51 PTG | 0 Atasinchi
Assalamualaikum..
Hehe saje je nak update ni. Kalau korang2 semua nak tau aku ni kuat nangis. Tapi aku jarang tunjuk kat org. Maybe org lain tau aku nangis tp jarang nampak aku nangis depan dorang. Family aku pun jarang nampak aku nangis. Act, aku selalu try untuk nampak kuat, tabah depan family aku walau ape pun terjadi. Tapi kalau kita menangis tak semestinya kita lemah kan? Itu hanyalah untuk melepaskan perasaan. Bila kita dah menangis, kita akan rasa lega. Lagi elok kalau menangis di atas sejadah. Yelah, mcm apa yg diperkatakan oleh gamba di atas. Orang menangis bukan sebab dorang lemah, sebab dorang telah menjadi kuat untuk sekian lama. Hoho. skema ayat. Mcm kawan saya ckp. Nama dia izyan tau. Dia suka membebel kat aku. Tapi i appriciate that. Hehe. Dia ckp "menangis jela jgn tahan, nanti terseksa". Haha. Betol jugak kan. Tapi jgn la selalu sgt nangis, membazir air dalam badan tu. Haha. Okay, see you next time yeahh. Salam :) 
LA TAHZAN... 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ owner :) ◕


Holla ! hye! come on and follow my simple blog. have a nice day. Kamsahamida! :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

owner : tikah -
supporter : parent and adik
chinggus: yan,waneey,mimy
Tutorial : OneWifey
BestView : Google