Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 17 Mei 2013 | 1:14 PG | 0 Atasinchi
Assalamualaikum..
Entry yg kedua untuk hari ini. Result upu dah umum hari ini. So, di wall and home fb aku byk la pasal dpt mana, kos ape. Hurmm gamba diatas tu yg menerangkan pasal aku kay. Alhamdulillah aku dpt jugak U. Tapi tulah ump. Aku ni kan dari form 1 lagi asyik duk pahang je. Asrama felda aku dpt phg, sbp aku dpt phg, universiti pon aku dpt phg. Tapi rezeki Allah nak bagi kita kena terima. Syukur alhamdulillah. Aku skrg memang tgh buntu sgt2 nih. Nak pegi matrik or diploma. Kawan2 aku yg dulu nak masuk matrik sesama dah dpt u. Hehe. trpaksa keseorangan disana. Takpe la. Aku akn belajar betol2. In shaa Allah. Tapi aku tak decide lagi la nak pi mana =='. Haihhh. 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ owner :) ◕


Holla ! hye! come on and follow my simple blog. have a nice day. Kamsahamida! :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

owner : tikah -
supporter : parent and adik
chinggus: yan,waneey,mimy
Tutorial : OneWifey
BestView : Google