Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Rabu, 9 Julai 2014 | 7:12 PG | 0 Atasinchi
Assalamualikum  n salam sejahtera semuaa.. huii lama dah aku tak ngadap blog aku ni. so hari ni aku nak tulis satu entry. okay, nampak gambar kat atas tu. haa first of all, i want to tell you that germany is not my favoirate team okay. hahaha. aku? opkos la spain. haha.ESPANA!!!! okay dah. hurm pasukan german telah bertemu brazil di semi final and..... you know what? dorang menang besar doe. 7-1 derr. kau ingat kecik tu. ahakss. dengan ini diisytiharkan haha ayat macam nak umum raya. okay sambung balik. diisytiharkan german lepas ke perlawanan akhir bagi piala dunia 2014. haaaaa. sebenarnya german ni ada badi semi. haha bak kata sorang tu la. tapi tula lepas pulak semi ni. untung untung. ade la org tu kan suka sgt la team dia lepas final. beria.kbaii. hahaha. brazil sebenarnya takde striker dorg neymar sebab injured retak tulang belakang time lawan columbia. then captain dorang thiago silva pon takde sebab kena gantung perlawana. maybe sebab tula kot dorang kecundang time semi. alaaa tapi kan nampak sgt la brazil just depend on neymar and silva enn. haha tak best langsung. btw mende pon dah lepas. malam ni belanda dgn argentina pulak. haihh napa la messi tu tak injured. haha aku ni anti messi act. nak tahu sebab apa? sebab dia sombong. haa bole time game body contact dgn pihak lawan, jatuh tapi takde pulak dia berbesar hati nak hulur tgn tolong bangun ke apa. ni blah terus. aku haihhhh haihhh. hurmmm geram siottttt. berlagak betol. bagi makan belacan berketul ketul baru tahu. hikhik.hurm aku rasa sampai sini jela entry kali ni. penat dah bebel. haaaa lagi satu. pesanan buat semua dan utk diri sendiri jugak. sama sama lah kita berdoa utk rakyat palestin yg senantiasa di bom oleh tentera israel. aku tak bole sgt cakap pasal ni. aku sedih. yela kita senang2 je aman damai harmoni kat malaysia ni kan. bersyukur la. hurm okay tu saja. byeppppp :D
PAST


_______________________________________
◕ owner :) ◕


Holla ! hye! come on and follow my simple blog. have a nice day. Kamsahamida! :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

owner : tikah -
supporter : parent and adik
chinggus: yan,waneey,mimy
Tutorial : OneWifey
BestView : Google