Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Khamis, 8 Mei 2014 | 9:20 PG | 0 Atasinchi
SETELAH 7 BULAN BERLALU

hai semua? lama kan tak update blog. now, aku dah abis matrik. pada 29hb lima berakhir la zaman matrkulasi aku. ya, abis, tamat, THE END!!!!!!!
Yehet! oharat! ommo kaebbsong!
haha tu trademark. exo. aku suka exo skrg sbb tu jadi mcm ni. btw, setelah tujuh bulan tula yg aku nak citer sekarang. ingat tak yg pasal mamat yg aku citer time last entry. hurmmm it was ending perfectly. ahahaha. aku yg mintak perpisahan itu. cewahhh. bagi aku, aku rasa mcm dah takde guna aku still dalam relationship tu. alaa, lagi pon aku bukan ade istilah couple pon. jujur aku cakap dalam hidup aku tak pernah ade istilah couple. sebenarnye dia ade mintak get back then aku ckp okay. tp time exam final, aku senyap. tak jawab call, tak bls wechat. aku malas. sebab time tu aku pon mula berfikir. setelah ape yg dia buat kat aku. perlu ke aku get back dengan budak tu. padahal salah yg dia buat tu sgt melukakan hati ku. sgt sgt sgt. then habis je exam. paper last that is physics. my favoirate subject. *tetibe je. hurmm aku pon hantar whatssap kat dia. aku cakap la ~bla bla bla bla bla~ then dia cakap la okay. take care bagai2 semua tuh kan. then aku pon melompat keriangan kerana gumbira la dah takde ape ape yg perlu di fikirkan. hehe. tapi kan aku rasa macam sedih jugak sebab dah lama aku kenal dia. sgt lama. 2 tahun lebih aku dgn dia lebih dari seorang kawan. siapa yg bole lupa dgn cepat kan. tapi aku kental kan hati. aku dah tak nak ambil risiko dah. dah byk kali dia buat masalah. buat aku sakit hati. susah hati. tapi yg pelik nya. aku dgn dia still kawan. dekat twitter mahupun whatssap. hahah. takpe la. kawan tetap kawan. hehe. jgn berdendam. so, tulah cerita nya. aku dah tak nak pikir apa apa dah pasal dia. cukup lah kenangan pahit tu.

now, i want to tell something. i have a crush. hahahahaha
haha. budak tu budak uitm. budak ee. alaaa ee pon tak tahu. electrical enggineering kau. haha. jgn tak tahu. haha. hurmmm sebenarnye aku dah kawan dia dari form 1. i mean kenal. then, dia keluar dari asrama kiteorg time form 1. then dia masuk satu sbp ni. dont want to mention. hahaha. aku pon student sbp okay. bermula nye kisah dia chat aku kat fb. aku pon layan ahh sbb membe lama kan. then dia mintak no aku. mula2 iteorg contact then tak contact dah. sekian lama selepas itu. ade dia contact balik aku. aku sedar mcm dia nak try aku dari dulu lagi. tapi mcm biasa aku buat dont know je. haha aku kan brutal. mana nak layan. tapi lama lama rasa mcm suka je. tapi aku still kawan mcm biasa. dan sekarang dia makin menunjukkan situasi yg sebenar. hahaha.sekarang just contact biasa2 je. sebenarnye aku ni malas nak bercinta time study. so, aku rasa aku buat biasa je. tgok lah apa jadi lps ni. just keep wait. haha. perancangan Allah adalah yg terbaik. okay tu jela. byeppp :) la tahzan.


 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ owner :) ◕


Holla ! hye! come on and follow my simple blog. have a nice day. Kamsahamida! :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

owner : tikah -
supporter : parent and adik
chinggus: yan,waneey,mimy
Tutorial : OneWifey
BestView : Google