Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Isnin, 20 Mei 2013 | 11:27 PG | 0 Atasinchi
Assalamualaikum semua.....
Entry kali ini aku nak bagi tau something tau. Now, aku dah decide nak pi sambung belaja mana. Haa, dah tgok tajuk entry so mesti la dah tau kan.
Haihh sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertanya pula. Hok alohhh. Skema gitu. Hoohoo. Bukan skema tapi bahasa melayu tu kan bahasa jiwa bangsa. Haha. Tetibe patriotik di malam hari ==". Okay, aku pegi matrik ni nak tau sebab apa. Sebab nye ialahhhhh.......... [yan, aku tiru style kau. teheeee ;D] 
  • First, sebab aku dpt bidang yg aku tak pernah terfikir, saje je letak time upu.
  • Lepas tu, doktor mak aku ckp course aku tu susah
  • Aku pulak tak minat bab2 jurutera2 nih hehe nak buat mcm mana kan.
  • DOktor mak aku ckp mcm ni "better anak kak ina pi matrik, kat ump tu susah course yg anak kak ina dapat tu susah "
  • Aku nak bekerja dlm bidang sains. Takde la doktor. Aku mahu jadi .... PEGAWAI MAKMAL PERUBATAN... :)  :) :)   
  • Mak aku ckp "takpe akak, nanti kat matrik akak belaja betol2. dapat pointer yg baik then bole masuk u" "rezeki ade kat mana2"   
  • Then aku pikir, daripada aku amek dip course yg"GEMPAK SIOT" tu baik aku masuk matrik. haha 


Itulah sebab nye aku pi matrik. Hehe, Takpe, kat mana2 sama je ye. Just depends to our selve. If we want success in our life. Then just strive for it. Dont belok2, dont toleh2 belakang. Bhahaha :D
Bercanda pulak saya nihh. Hurm, kepada kwn2 aku yg pi u tu. Good luck tau. I wish the best luck for you all. Doakan kejayaan aku jugak ye :)
In shaa Allah kat matrik nanti aku akan belaja betol, get the best pointer and apply degree at the "gempak" u. haha. in shaa Allah. aminnnnn~
So, bubye you all. Lepas ni dah jarang update. In shaa Allah klu ade free tu, aku update yoo. Kay bubye. Salam. :)  


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ owner :) ◕


Holla ! hye! come on and follow my simple blog. have a nice day. Kamsahamida! :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

owner : tikah -
supporter : parent and adik
chinggus: yan,waneey,mimy
Tutorial : OneWifey
BestView : Google